Efter en stor reklamkampanj i USA lanserar BIC den nya BIC EZ Reach-multifunktionständaren i Norden.
I kampanjen syns Snoop Dogg och Martha Stewart som i reklamfilmerna visar upp de många användningsområdena för BIC EZ Reach-tändaren i vardagen, genom roliga och lättsamma scenarier. Snoop verkar extra glad över att samarbeta med en tillverkare av tändare och säger:
– Som någon som använder en tändare nästan varje dag är det viktigt att ha en som är pålitlig och säker att använda, och det är därför jag sträcker mig efter min BIC EZ Reach när jag behöver en tändare, säger Snoop Dogg. Jag älskar att arbeta med min vän Martha och vi hade väldigt roligt att visa upp de många sätt på som BIC EZ Reach-tändaren verkligen är den perfekta vardagständaren.
Mathias Freiholtz, General Manager för BIC Nordic AB:
– Den nya kampanjen med Snoop Dogg och Martha Stewart låter oss att få kontakt med våra konsumenter på ett relevant och lekfullt sätt samtidigt som vi lyfter fram alla användningstillfällen och de huvudsakliga fördelar som skiljer EZ Reach™ åt i kategorin tändare. Vi är glada att kunna presentera denna innovativa produkt för konsumenterna, perfekt för att lysa upp alla svåråtkomliga platser och hålla fingrarna borta från lågan.
BIC EZ Reach finns i dagligvaruhandeln och kostar 29 kronor.