Manchester Citys anfallare Erling Haaland är huvudpersonen i den senaste reklamkampanjen från Beats by Dre, som spelats in i hans hemland Norge.
I den korta filmen visas den 22-årige fotbollsspelarens otroliga styrka och uthållighet. Reklamen inleds med att Haaland mediterar omgiven av vargar i en norsk skog, innan han ger sig ut på en löptur genom de majestätiska fjällen.
Han ses också jogga på en snurrande stock i en sjö, utföra pull-ups vid kanten av en klippa, hugga ved och gå barfota över glödande kol. Reklamen avslutas med att Haaland vaknar under ett snötäcke, tar på sig sina ljusblå hörlurar och tittar direkt in i kameran.
Kampanjen, med titeln “Ordinary is for everyone else”, belyser Haalands extraordinära prestationer och förmågor, som tagit honom till toppen av fotbollsvärlden sedan han anslöt sig till Manchester City.
Sedan Haaland kom till Premier League har han gjort en enorm inverkan. Under sin första säsong i England slog han rekordet för flest mål under en säsong, ett rekord som tidigare delades av Andy Cole och Alan Shearer.
Haaland har redan vunnit två Golden Boots, två Premier League-titlar, Champions League, FA-cupen och UEFA Super Cup. Dessutom ryktas det att han är på väg att bli Premier Leagues bäst betalda spelare, med ett nytt kontraktserbjudande från Manchester City värt 500 000 pund i veckan, som skulle gälla fram till slutet av säsongen 2028–29.
Denna kampanj understryker Haalands förmåga att överträffa förväntningar, både på och utanför planen. Hans partnerskap med Beats by Dre visar också upp hans egna favoriter inklusive Beats Fit Pro, Beats Solo 4 och Beats Pill.
Se nedan!
Foto: Beats by Dre