Will Smith lanserar nu en ny limiterad Bel-Air Athletics-kollektion tillägnad staden Miami. Kollektionen, passande nog betitlad “Bel-Air Miami”, består av 24 unisex-plagg inom streetwear med tydliga referenser till idrottslag som Miami Dolphins och Miami Hurricanes.

“Miami just agrees with me spiritually, vibrationally and emotionally. I just believe places have that for certain people and it’s an X-factor”, säger Will Smith, som har en väldokumenterad kärlek för staden, i ett uttalande.

Konceptet för kollektionen lyder “Home/Away”, vilket ska spegla Smiths personliga resa att flytta från Philadelphia till Los Angeles.

“From music to movies, Miami has always been Will’s second home and we wanted to showcase that special connection with this collection. It was important for us to capture Miami’s distinct look and feel while merging it with our brand’s signature style”, säger Samyr Laine, chef för Bel-Air Athletics.

Se bilder nedan och köp kollektionen nu via Bel-Air Athletics hemsida.

Foto: Bel-Air Athletics

67a09b1c08079e190f099af2

Apple Music har nu släppt statistiken för Kendrick Lamars Super Bowl-framträdande och den talar sitt tydliga språk. Störst någonsin med 3,65 miljarder visningar, nämnd 5,7 miljoner gånger, vilket är nästan dubbelt så mycket som förra året när Usher körde halvtidsshowen.

I videon kan man se en hel drös med statistik som påvisar Kendricks succé under Super Bowl. Det känns inte som att folk slutat prata om hans “Not Like Us“-framträdande med Serena Williams trots att det var en månad sen nu.

Med detta bekräftas också att han slår Michael Jacksons tidigare rekord – vilket under ett tag var omdebatterat – och officiellt är den största tv-händelsen i USA:s historia sedan månlandningen 1969.

Foto: pgLang/NFL