67d2b78e13c8671e42039b52

Tyler, the Creators klädmärke le FLEUR meddelar idag att man återförenas med det klassiska franska modehuset Lacoste för en ny unisex-kollektion. Samarbetet blir en fortsättning på vad som började redan 2019, då man stod för en kapselkollektion som rapparen premiärvisade under tennisturneringen French Open.

För den nya kollektionen har le FLEUR bidragit med sin distinkta stil, som kombineras med Lacostes klassiska designer som gjort dom kända världen över. Kollektionen inkluderar en stickad, ärmlös och v-formad tröja, en kabelstickad cardigan samt en cardigan-piké och en vanlig kortärmad pikétröja med co-brandad le FLEUR och Lacoste-logga. Dessutom: ett twillvävt set av jacquardtyg med jacka, byxa och kjol samt ett kompletterande set med samma plagg i ull.

Kollektionen släpps den 11 oktober i Lacoste-butiker och online via lefleur.la samt lacoste.com. Se bilder nedan!

Foto: Lacoste

67a09b5308079e190f099af3

Hemsidan JustWatch har fört statistik på 166 000 svenskars streamingbeteenden senaste året. De har analyserat deras preferenser och vilken eller vilka streamingtjänster vi svenskar använder mest. Resultatet över vilket företag som har den populäraste appen är tydligt, då Netflix har 23% av svenska marknaden, 5% mer än Disney+ som kommer tvåa på listan.

Grafik: JustWatch

Under 2024 växte Max med 1% medan Viaplay tappade. SkyShowtime blev en av de som växte mest i popularitet förra året.

Grafik: JustWatch

För tips på nya serier på de olika plattformarna kan ni spana in vår lista här.

Foto: Disney / Netflix