Reebok Classic vill hylla ”the Doers” – människor som nått stor framgång genom att göra det de brinner för – och lanserar därför intervjuserien ”It takes a lot to make a Classic”.
I intervjuserien, som går under samma namn som Reebok Classics globala lifestylekampanj, arbetar Reebok med både globala och lokala ambassadörer, som nått framgång genom att göra det de älskar med attityden att inget är omöjligt. Varje månad presenteras en ny profil, allt från artister och butiksägare till graffitikonstnär och tatuerare, som berättar om ett av sina klassiska ögonblick. Intervjuserien publiceras bl a på Kingsizemagazine.se.
Medverkar i intervjuserien ”It takes a lot to make a Classic” gör bland annat globala ambassadörer som Rick Ross, TYGA, Mike Posner, Swizz Beatz samt Verbal såväl som svenska representanter som Labyrint, Blues, J-Son, Mohammed Ali, Million Stylez, Safari Sound, Lorentz & Sakarias, Caliroots och Sneakersnstuff.
Se del 3 med rapparen J-Son från Göteborg:
Tävla med Kingsize och Reebok!
”It takes more to make a classic” – vad som är en ”klassiker” för oss behöver inte vara än ”klassiker” för dig men nu har du chansen att förmedla din alldeles egna ”Klassiker” till oss och omvärlden.
Nedan berättar J-Son om sin klassiker – och nu vill vi höra vilken DIN “klassiker” är och att du berättar historien på www.kingsizemagazine.se
Din “klassiker”-berättelse skriver du som en Facebook-kommentar till denna nyhet, via ditt personliga Facebook-konto.
Desto bättre beskrivning/historia, desto större chans att just DU vinner skor från Reebok. Kanske var ditt classic moment när du såg Snoop Dogg på Hultsfred 2005, när Wiz Khalifa besökte Way Out West förra sommaren eller när du sprang in i din favoritartist på stan av en ren slump…?
Den bästa “klassiker”-historien vinner Reebok Classic skor.
Följ “It takes a lot to make a Classic” på www.kingsizemagazine.se och www.reebok.com/classic, www.facebook.com/reebok.