Sedan senaste albumet ”Anti” har Rihanna valt att fokusera sin tid på att bygga upp sitt modemärke Fenty, något som tog modeindustrin med storm. Rihanna revolutionerade industrin med sitt urval av smink under ”Fenty Beauty” och underkläder genom ”Savage X Fenty” till en bredare skala kvinnor, med syftet att alla ska kunna hitta det som passar och våga vara sig själva fullt ut, något andra modemärken inte har lyckats med. På det sättet såg vi hur Rihanna gick från toppen av musikbranschen till att bli en framtida modeikon.
Som förberedelse inför Alla hjärtans dag har Rihanna nu släppt sin senaste underklädeskollektion som finns i 23 olika stilar i tre olika teman med fokus på färgerna rött och rosa. Det finns även olika, låt oss säga, accessoarer tillgängliga. Kollektionen går att köpa i storlekarna XS-3X online HÄR och i pop-up-affärer i storstäder runt om i USA.
För er som saknar musiken: oroa er inte, Rihanna har också hintat om att nytt album kommer under året!