På måndagen lanserade Levi’s sin nya vår/sommar-kampanj tillsammans med Hailey Bieber och Jaden Smith. Kampanjen skulle fokusera på sommarens festivalsäsong där Hailey och Jadens koppling till musik och mode är tydlig. Av förklarliga skäl har den tanken fått revideras och har istället kommit att handla om att fira dagens ungdoms optimistiska anda, vilket både Hailey och Jaden förkroppsligar och representerar.
I samband med lanseringen vill Levi’s vara med och driva utvecklingen för en bättre morgondag och Levi’s CMO, Jen Sey, skriver en öppen och ärlig text från sin hemmakarantän:
“I’m sitting in my apartment (where else would I be?) in the middle of week 7 of quarantine and I’m dreaming about live music. Wasn’t that fun? That sense of connection and togetherness, wedged too close together, trying to stake a good spot. Experiencing the immediacy and pure joy of music. Together. Together together – in the same space. Not like virtual together. Real together. Dancing, singing, jumping for joy. Celebrating! I’m holding out for that. I want that again.
We’re doing the right thing – staying home, staying connected. But I think its ok to say I long for live music. And I know we’ll get back to it. When it’s safe and we can jump for joy without fear.”