Fyra influencers, ett rum och en kreativ utmaning. Det är upplägget i Reebok Classics nya kampanj Interpret This!. Sammanlagt kommer fyra influencers att stängas in i ett rum och presenteras för ett föremål, som de sedan ska tolka kreativt. Det är designern Antonia Pihl och rapparen Erik Lundin från Sverige samt illustratören Joanna Jensen och dansaren Michel Patric Sian från Danmark. Filip Lagerbäck, nordisk PR & Social Manager på Reebok säger i ett pressmeddelande:


”Reebok Classic är ett lifestyle-varumärke där kreativitet är själva navet. Syftet med kampanjen är att ge människor verktyg att uttrycka sig, med premissen att man inte kan skapa något nytt utan att använda något gammalt som utgångspunkt. Vi vill se hur pass olika tolkningar det kan bli beroende på vem man är.”

“Interpret This” består av sammanlagt fyra filmer som kommer att gå på Instagram, YouTube och på http://www.interpretthis.com från och med idag och fram till hösten.

reebok-interpret-LS
66d01cb38c4c785688070d02