Den flerfaldigt Grammybelönade superstjärnan Bad Bunny gör idag sin debut som Calvin Kleins nya ansikte utåt för deras ikoniska underkläder. I en kampanj regisserad och fotograferad av Mario Sorrenti fångas Bad Bunny i en värld där sensualitet och självsäkerhet står i fokus.
Kampanjfilmen, ackompanjerad av hans hit “EoO”, visar honom i sin mest autentiska form i de nya Icon Cotton Stretch-underkläderna.
– Det här har varit på gång ett tag, så att äntligen se det bli verklighet känns otroligt kul. Jag är exalterad och tacksam över möjligheten att få vara en del av varumärkets ikoniska kampanj, och att vi dessutom fick spela in den i Puerto Rico gjorde det ännu mer speciellt och genuint, säger Bad Bunny.
Han bär som sagt Calvin Kleins senaste tillskott för våren 2025, Icon Cotton Stretch – en uppdatering av de klassiska underkläderna med sömlöst Infinity Bond-midjeband, stödjande passform och förbättrad komfort. Kampanjen lanseras idag, den 18 mars, på calvinklein.com, där Icon Cotton Stretch nu finns tillgängligt.






Foto: Mario Sorrenti