Viaplay Group lanserar nu ett nytt erbjudande för alla film- och serieälskare i Sverige. Från och med idag kan svenska kunder ta del av det nya paketet “Viaplay Film & Serier med reklam” för 99 kronor per månad. Lanseringen inleds med en kampanj där nya kunder erbjuds de första två månaderna för 49 kr per månad.

Det nya Hybrid Video On Demand-paketet (HVOD) är ett reklamfinansierat paket som erbjuder ett utbud av både lokala och internationella titlar, tittarfavoriter som “Efterlyst”, “Svenska fall” och “Lyxfällan” samt Viaplays dramaserier såsom “Allt och Eva” (med Timbuktu i rollistan) och Amir Chamdin-regisserade “Börje – The Journey of a Legend”. Genom Viaplays samarbete med stora Hollywood-studios spetsas utbudet med en mängd dokumentärer, högklassiga filmer och serier. Däribland alla säsonger av “Outlander” och andra favorit-titlar som “John Wick”, “Bad Boys”, “S.W.A.T” och “The Equalizer”.

– Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder ett strålande erbjudande – Viaplay med reklam till ett ännu lägre pris! Genom att presentera vårt fantastiska innehåll i ett nytt prisvärt paket blir Viaplay tillgängligt och relevant för en ännu större publik. Vi ser fram emot höstens spännande lanseringar som publiken nu kommer kunna ta del av även på HVOD, säger Christian Albeck, co-vd på Viaplay Group i Sverige.

Foto: Sony Pictures / Viaplay Group

66d01cb38c4c785688070d02